Komisja ds. Informacji i Promocji SIMP

Strategia marki i program jej komunikacji w SIMP

Metoda pracy nad strategią marki i programu jej komunikacji w SIMP

 

Etap I

– udostępnienie przez SIMP potrzebnych dokumentów, zasobów informacyjnych lub członków na rzecz pracy nad marką

Etap II

– spotkania warsztatowe, robocze zebranie informacji, poznanie poglądów, stanowisk na postawione w briefie marketingowym pytania – brief jako narzędzie zbierania informacji – dwa spotkania, ustalenie zespołu, terminy do uzgodnienia
(I – pierwsze spotkanie – zebranie informacji, ustalenie kluczowych odniesień, poglądów, obszarów;
II – opracowanie na podstawie zebranego materiału kluczowych elementów, ustandaryzowanie informacji, przesłanie członkom zespołu do weryfikacji;
III – drugie spotkanie robocze – na potrzeby ustaleń, weryfikacji, doskonalenia rozwiązań)
– inne dokumenty – określenie jakie (np. strategia SIMP, CZY MODYFIKACJA/ AKTUALIZACJA?, analizy, raporty…)

Etap III

Porządkowanie zebranego materiału, konsultacje, uzgodnienia koncepcji, wyznaczanie kluczowych założeń do dalszych opracowań, ew. uzupełnienia informacji
Prace merytoryczne i kreatywne; konsultacje robocze

Etap IV

Przedstawienie dokumentu opracowania i ew. uwagi
Weryfikacja ostatecznej wersji dokumentu

Etap V

Odbiór opracowania.

Włodzimierz Fleischer
Wiceprezes SIMP
Komisja ds. informacji i promocji SIMP

 

Skip to content