Zachodniopomorska Sekcja Spawalnicza SIMP
Polskie Towarzystwo Badań Nieniszczących i Diagnostyki Technicznej – SIMP O/Szczecin
Biuro Techniki Spawalniczej „BM”
patronat: Urząd Dozoru Technicznego
zapraszają do udziału w:
XXII. NAUKOWO-TECHNICZNEJ KRAJOWEJ KONFERENCJI SPAWALNICZEJ
na temat:
„Postęp, innowacje i wymagania jakościowe procesów spajania”
Międzyzdroje 17-19.05.2016 (HOTEL WOLIN w Międzyzdrojach)
Komitet Naukowy
- prof. dr hab. inż. Andrzej Ambroziak, Politechnika Wrocławska
- dr inż. Jacek Bielawski, Biuro Inżynierskie BiST, Gdańsk
- dr inż. Bogusław Czwórnóg, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Andrzej Gruszczyk, Politechnika Śląska
- prof. dr hab. inż. Andrzej Kolasa, Politechnika Warszawska
- prof. dr hab. inż. Jerzy Łabanowski, Politechnika Gdańska
- prof. dr hab. inż. Zbigniew Mirski, Politechnika Wrocławska
- dr inż. Jan Plewniak, Politechnika Częstochowska
- prof. dr inż. Piotr Sędek, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Jacek Słania, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Jacek Senkara, Politechnika Warszawska
- prof. dr hab. inż. Eugeniusz Turyk, Instytut Spawalnictwa
- prof. dr hab. inż. Bernard Wichtowski, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
Komitet Organizacyjny
- mgr inż. Bogusław Olech
- mgr inż. Jacek Saperski
- mgr inż. Marek Saperski
- mgr inż. Jerzy Wlekliński
Plan konferencji
Poniedziałek, 16 maja
od godz. 15.00 kwaterowanie uczestników w hotelu – recepcja hotelowa
16.00 – 21.00 rejestracja uczestników przez Biuro Konferencji (w pobliżu recepcji)
18.00 – 21.00 kolacja
Wtorek, 17 maja
od 8.00 Rejestracja uczestników przez Biuro Konferencji (c.d.)
8.30 – 8.50 Otwarcie konferencji
8.50 – 13.30 Prezentacja referatów (4 sesje)
13.30 – 14.20 Obiad
14.20 – 16.30 Prezentacja referatów (2 sesje)
16.30 – 19.00 Zwiedzanie wystawy technicznej
19.00 Spotkanie koleżeńskie
Środa, 18 maja
8.30 – 13.10 Prezentacja referatów (4 sesje)
13.10 – 14.00 Obiad
14.00 – 16.10 Prezentacja referatów (2 sesje)
16.10 – 19.00 Zwiedzanie wystawy technicznej
19.00 Wieczór koleżeński
Czwartek, 19 maja
9.00 Wyjazd na wycieczki techniczne (powrót około 12-tej). Planowane są 3 wycieczki, do obiektów w Świnoujściu: Gazoportu, Fortu Gerhrda, Morskiej Stoczni Remontowej
Nasza konferencja jest corocznym spotkaniem spawalników i specjalistów od zapewnienia jakości, reprezentujących trzy uzupełniające się obszary działalności: praktykę przemysłową, zaplecze naukowo-techniczne oraz producentów / dystrybutorów: urządzeń, osprzętu i materiałów dodatkowych stosowanych w spawalnictwie i badaniach nieniszczących oraz wszelkiego rodzaju sprzętu pokrewnego, którego celem jest uzupełnienie innych konferencji tematyką bliższą aplikacji przemysłowej.
Sprawozdania z konferencji w 2015 opublikowali Biuletyn Instytutu Spawalnictwa nr 4/15 i Przegląd Spawalnictwa nr 7/15.
Organizatorzy planują się, że w czasie konferencji zostanie wygłoszonych około 25 referatów, omawiających najnowsze zagadnienia obejmujące tematykę konferencji. Przy większej ilości referatów planowana jest sesja plakatowa.
Referaty, przesłane zgodnie ze „wskazówkami dla Autorów, zostaną opublikowane w Przeglądzie Spawalnictwa
Opłata za uczestnictwo wynosi 1.205,40 zł brutto (980+23%VAT) od osoby (dla Autorów referatów naukowo-technicznych 738zł brutto (600+23%VAT) – dotyczy tylko jednego Autora danego referatu. Opłata obejmuje: wszelkie koszty pobytu, za wyjątkiem opłaty hotelowej i ubezpieczenia (hotel w ramach delegacji). Ceny noclegu w Hotelu Wolin wynoszą: 154 zł w pokoju jednoosobowym i 112 zł/os. w pokoju dwuosobowym, za dobę ze śniadaniem. Hotel jest płatny indywidualnie w recepcji gotówką lub kartą płatniczą. Przy hotelu jest bezpłatny parking monitorowany (na ogrodzonej parceli).
Ważniejsze daty:
- zgłoszenie uczestnictwa w konferencji (na druku „zgłoszenie uczestnictwa”): do wyczerpania miejsc (decyduje kolejność zgłoszeń)
- zgłoszenie zamiaru napisania referatu: do 03.2016. Prosimy o podanie tytułu roboczego oraz krótkiego streszczenia. Po akceptacji tematu przez Komitet Naukowy, prześlemy potwierdzenie (nie dotyczy Autorów poprzednich Konferencji i osób zaproszonych do napisania referatu)
- przesłanie gotowego tekstu referatu do recenzji (w formie elektronicznej) do Biura Konferencji (na adres: biuro@saperski.com.pl) w terminie do 03.2016, zgodnie ze „wskazówkami dla Autorów” (do pobrania na stronie: www.saperski.com.pl ). Referaty dostarczone później mogą być wygłoszone bez drukowania.
- opłatę konferencyjną prosimy dokonać w terminie do 05.2016 lub wg uzgodnień
- zgłoszenie wystąpienia promocyjnego (bez druku tekstu) do 05.2016
- dostarczenie materiałów do rozprowadzenia: do biura w Szczecinie – do 12.05.2016; do hotelu w Międzyzdrojach: do 16.05.2016 (do godz. 14-tej). Można też pocztą na adres: Hotel WOLIN, p. Ewa Solarska (opiekun konferencji) ul. Nowomyśliwska 76, 72-500 Międzyzdroje, z dopiskiem: „konferencja spawalnicza 16-19.05.2016” (dla hotelu start jest 16-go)
- zgłoszenie uczestnictwa w wystawie technicznej (stoisko wystawowe): do 12.05.2016
Zainteresowanych zapraszamy do skorzystania z promocji, w postaci:
- zamieszczenia ogłoszeń, reklam i artykułów o charakterze promocyjnym w konferencyjnym numerze „Przeglądu Spawalnictwa”. Uzgodnienia prosimy dokonać bezpośrednio z Redakcją (e-mail: redakcja@pspaw.pl; tel.: 22 827 25 42; fax.: 22 336 14 79)
- uczestnictwa w wystawie technicznej towarzyszącej konferencji i zlokalizowanej w holu przy sali konferencyjnej, opłata 147,60 zł/m2 (brutto)
- rozpowszechnienia przez organizatorów druków informacyjno – reklamowych (np.: prospektów, katalogów itp. otrzymuje każdy uczestnik podczas rejestracji) – opłata 369 zł (brutto)
- wygłoszenie referatu / komunikatu o charakterze promocyjnym podczas sesji plenarnej (czas do 15 min.) – dla uczestników konferencji bezpłatne
- inne formy – wg uzgodnień.
Każdy uczestnik otrzyma imienne zaproszenie pocztą elektroniczną, w tygodniu poprzedzającym Konferencję
Kontakt bezpośredni:
- Bogusław Olech tel.: 601-795-718 (badania nieniszczące); e-mail: boguslawolech@wp.pl
- Marek Saperski : 601-669-521 (spawalnictwo, sprawy formalne) e-mail: biuro@saperski.com.pl
Korespondencję prosimy kierować do biura konferencji:
- pocztą tradycyjną: Przedsiębiorstwo „BM”, ul. Łukasiewicza 1A, 71-317 Szczecin
- fax: 91-487-88-19
- elektronicznie (metoda preferowana) : biuro@saperski.com.pl
- kontakt bezpośredni: tel. 601 669 521
Organizator formalny (i wystawca faktur):
Przedsiębiorstwo „BM”, ul. Łukasiewicza 1A, 71-317 Szczecin, NIP: 852-126-68-45
Szczecin 29.09.2015
Komitet Organizacyjny